neděle 17. listopadu 2013

zdravá duše se nachází ve zdravém těle a zdravé mysli

Tak co byste čekali? Výbuch emocí? Srdce rvoucí příběh? Smůla.

Včera mě A nazvala jako kopou hnijícího lidského masa. A měla pravdu. Ať si myslíte co chcete. Měla pravdu. Nemám potřeby se ospravedlňovat, za to, že jsem monstrum bez citu. Možná proto nechápu, proč Anett potřebuje, aby ji někdo objímal, proč všichni touží po pozornosti, nebo proč se lidi rozčilují.  Ale jako herec jsem dokonalá. A byla první, kdo si toho všiml. (Co tak vím) A tak jsem se rozhodla popsat jeden můj den. Celí den. Mé myšlenky (ne všechny... Tolik vás trestat nebudu.)

Zdravá duše se nachází ve zdravém těle a zdravé mysli.

Já mám nádor (obrazně řečeno) a zvrhlou mysl. Proto neočekávejte slitování, nebo něco na ten způsob :D

Žádné komentáře:

Okomentovat