neděle 17. listopadu 2013

Yeah! Sorry for that mom :D

když jsem zdrhla a koncert. To jsme s R. se rozhodli, že půjdeme na koncert. Mě to naši dovolili, ale R. ne. Tak když jim volala, tak prý nesmí. Tak jsem řekla našim, že jdu R. vyprovodit a v šalině jsem napsala našim, že nakonec na ten koncert jedu a že mám slabou baterku a ať si nedělají starosti, že jsem v pohodě. Následně jsem si vypla mobil a s R. se hystericky chechtala. Na každé zastávce jsmevyhlíželi něčí rodiče. Když jsme vystoupii, zjistili jsme, že ani jedna neví, kde to je. Věděli jsme jen, že to bude v melodce. Tak jsme se nezávazně vydali na cestu, aniž bychom věděli kam kudy jdeme. Tedy, sie jsme zabočili špatně, ale našli jsme to ani ne po pěti minutách... Muhehe.

V Melodce jsme si každá na kuráž koupili cocacolu a sedli si do rohu a čekali na koncert, dívali se ke vchodu a nadávali na zimu. Když jsme colu dopili, tak jsme šli okouknout záchod, jako možnou schovku před pronásledovatelem v podobě rodičů, policie, sociálky, pedofila... Když jsme se vrátili, tak jsme měli místo zasednuté. Tak jsme si přisedli k 5 klukům kolem 20 a jedné holce asi v jejich věku. Jeden, na jehož jméno si nepamatuju, tvrdil, že je mu 13. Pak jsme nadávali na mládež a histericky se smáli.. A řešili zásadní porblém. Ono tam bylo místo jen pro 6 lidí a nás tam bylo 8. Tak vždycky, když někdo šel koupit pivo, tak automaticky přicházel o místo. Já chvíli seděla na té holce, pak na tom, kterému bylo 13 a pak ten, co mu je 13 šel pro pivo, tak jsem dostala místo. Navíc jako bonus přinesli pivo i mě s R. Ale to se už k nám řítil nějakej čůrák s vestou zářivou a chtěl po nás pásek.
"Jakej pásek?"
"Tenhle pásek"
"Já nemám pásek, počkat, vy máte pásek? Jaktože nemám pásek?"
Vesťoun už trochu nasranej."pásek dosanou jen lidi nad 18"
"Jaktože máš pásek!" zeptala jsem se 13letého...
Vesťounovi došli asi nervy.
"To jsou vaše piva?" Zeptal se a ukázal na sklenice před náma, ze kterých jsme pravidelně pili.
"Ne to je moje!" a ten vedle mě a vzal moje a R. pivo, přičemž ona seděla naproti. Tak měl tři piva. Tomu chlápkovi to ale stačilo.
"Oni to tu kontrolujou?" A o tom se odváděl náš rozhovor dál, když najednou jeden začal pobrukovat Ruskou. A tak jsme  se nějak přidali a tak nějak se přidal  i nejbližší okruh kolem stolu. Kupodivu jsme si nevzpoměli nikdo na nic víc, než na jednu sloku... Tu druhou.

Najednou mi někdo klepe na rameno.
"Kdo to.. Dobrý den...." Byli to rodiče od R.  A tím to skončilo.. A matka mi ani moc velké kázání nedávala... :D Jen jsem měla zakázaný koncerty.... Což už taky neplatí... Yeah! Sorry for that mom.

Žádné komentáře:

Okomentovat