neděle 24. listopadu 2013

Prázdno, místy vymeteno


r
Čtyři slova. 
nic víc,
stačí čtyři slova,
na vyjádření mého
živvota.
Nevím,
neznám,
nezajímám se,
nuda.

Říkám jim
4n.
Notak lítej!
Pro mě už je 
pozdě.
Zkoušej to dál
nemohu.
křídla, nenarostla.

A tak tu ležím
v posteli.
A zpívám si.
A cejtím se mizerně.
Všem všechno 
vychází.
Jen já jsem odehnala
Anett.
Jen já jsem 
tvořila jizvy.
A ostatní se
radují,
doufají
v zítřek.

Ale já ne!
Já doufám v 
včera.
"never gonna catch tomorrow!" Volové!

A všichni něco maj.
Všichni se trápí,
nebo jsou šťastní, 
ale já
nic.
Prázdno,
černá díra,
kam padaj pocity
a nic je nepustí
zpět.
ledová královna.
Eso v kartách.
Mince.
Černá osma.
Já.

Není nic
nudnějšího, 
než pocit 
absolutní prázdnoty.

Nic nechtěj,
nic nedostaneš.
Na nikoho se nespoléhej,
oni to neudělaj.
nikomu nevěř,
jen si ublížíš.
K nikomu se nevaž,
on by se mohl přivázat
k tobě.
Ale ono to bolí.
Ty dvě jizvy na zápěstí
z dřívějška.
To kamenné srdce.
Ten nezájem.
´Cause I´d  rather feel pain than nothing at all

Žádné komentáře:

Okomentovat