sobota 30. listopadu 2013

Smrt ze střechy nemocnice

zabíjí mě to.
užírá zevnitř.
připadám si jako
divák.
idiot.
člověk.

nesnáším to.
jen zavřít oči,
a přemýšlet...

Zastřelte mě!
zabijte mě!
nechci myslet!
Ne nad tím.
Ale v hlavě se mi to hemží.
a všichni jsou tak blbí.'
A našla jsem odkaz.
Odkaz, kde to Benedikt vysvětlil.
Ale nechci ho vidět.
nechci.
Počkám si do ledna.
nebo do Února.
Nebo do doby, než to natočí.
chci to slyšet z úst Sherlocka.
Ne Benedikta.

(tedy, jestli jsem to dobře pochopila.)

A začala jsem číst Ginsberga... A pokračuju s Bukowskim...

Závidím Pouličním Lampám (označení pro lidi se stejným iq jako ony lampy a se stejným počtem... Jako ony lamy)

ti nepřemýšlí... Tak nejsou roztomilí?



Spoiler pro každého, kdo neviděl poslední díl 2. série ze Sherlock bbc
Furiko:

Skočil do toho popelářskýho auta, co tam stálo. A odjíždí ze záběru, když se blíží Watson (proto do něj někdo narazil, aby ho zdržel. Zbytek má nejspíš domluvený s patoložkou. Možností je víc: 

1. Buď tam leží on nafetovanej (proto k němu Watsona nepustili).
2. Nebylo dořešený, koho viděli ty děti, takže tam může ležet ten dvojník, kterýho využil Moriarty.

Zdroj: http://www.serialzone.cz/serial/sherlock/diskuze/cteni/2566-to-je-jako-konec-/strana-5/#ixzz2mA11ca97


Wrong!
1. Watson měl otřes mozku, takže pozná mrtvolu, ale nepozná pravost. Proto do něj podle mě taky strčili. Poznal, že je mrtvej, ale nepozná jak dlouho.  Takže Moly měla přístup k mrtvolám. Tak co takhle, kdyby jedna SH nahradila? Pak co se stane? Budou chtít určit dobu smrti? Není problém! Zadejte to Moly. A JW v nejbližší době taky jeho mrtvolu, kvůli duševnímu zdraví nebude chtít vidět.  (Asi taky kraviny, ale podle mě je to tak.)

2. Nikoho. Taky tě můžu donutit, abys řval při každém uvidění určité tváře. Navíc děti zmanipulovat je lehčí. Stačí je nějak mučit, nebo něco podobně frustrujícího a ukazovat jim přitom obrázek určité osoby. (nebo jakýkoliv smysloví vjem může fungovat) Mozek si to potom spojí s daným podmětem a při každém obrazu toho člověka začneš řvát. Kopat, schoulíš se do klubíčka, jen abys to neviděla. Klidně jim mohly pustit aji záznam ze soudu. Pak k tomu aji jeho hlas stačí jako autodestruktivní tlačítko, takže žádný dvojník není potřeba!

Žádné komentáře:

Okomentovat